Pagina's

woensdag 7 maart 2018

Meer bloemen...


Dezelfde gelegenheid, voor mijn zusje en schoonzusje gemaakt.
En Irene: schoenendoos, stukjes foam op maat gesneden :) , niet hoger dan de ''mandjes'', want de bloemen moesten natuurlijk onbeschadigd blijven; met geduld (nadat ik alles met liefde gemaakt heb) heb ik gezorgd dat de mandjes in ''originele staat'' :)  zijn bezorgd :) .










Ook voor mijn nichtjes en vriendinnen iets leuks gemaakt. De MFT Die-namics Woven Basket gebruikt, die helaas ook retired is. Voor iets lekkers erin zorgen mijn broer en zusje en morgen hebben ze samen ''delivery service'' :) , maar dat willen ze graag doen. 
En deze heb ik ook zorgvuldig, bij elkaar, in een schoenendoos verpakt.







Some presents for friends and family.
Thank you again for stopping by and the nice comments.




7 opmerkingen:

Irene zei

Wát een verwennerij en wát ben je er druk mee geweest Alina maar dat je héél véél mensen blij hebt gemaakt dáárover bestast geen twijfel, zó mooi allemaal! Dank voor de uitleg, super dat het heelhuids is aangekomen anders wel heel sneu!

XxIrene

Unknown zei

Mooi hoor, je bent er maar druk mee geweest. Maar is alle inspanning dubbel en dwars waard. Zal je familie blij mee zijn !

Ellen zei

Ook al zo prachtig! Kan me voorstellen dat je na het maken heel veel zorg besteedt aan het inpakken. Jouw bloemen moeten immers op reis en net zo mooi aankomen als ze hier op de foto staan.

Bernadet zei

Oooow wat ziet dat er supermooi uit Alina!!

Wybrich zei

Zo mooi!!
Prachtige bloemen in mandjes, ook die van hieronder!

Renate zei

Ohw wauw!!! Wat een bloemenpracht.
Dit ziet er fantastisch uit. En zo mooi verzorgd.

-xies- Renate.

Sara zei

I love the patterned paper you used on these projects, may I ask which company it is from?